GRY

poniedziałek, 9 lutego 2015

ZIMO ACH TO TY !

Więc jest ŚNIEG! i to jeszcze ileee :O Za niedługo zaczynają się u mnie ferie i bardzo się cieszę że jednak jest na dworze ów biały zimny puch ,bo już się zapowiadało że będzie coraz cieplej A JEDNAK! ...
Uwielbiam zimę,śnieg,zabawy na dworze (mimo że już jestem "stara" i tak lubię bić się kulkami śnieżnymi z moim bratem). Zima jest moją ulubioną porą roku.W czasie ferii postanowiłam zrobić kilka kreatywnych rzeczy,aby po prostu nie siedzieć bezczynnie oglądając tylko filmy z kakałkiem w ręku :)

  A oto moja lista rzeczy które wykonam podczas ferii (z każdego punktu będę pisać post i oczywiście będę zamieszczać zdjęcia):

1.Zbuduję iglo :D
2.Zacznę jeździć na nartach (dawno nie jeździłam i myślę że będę się cały czas wywracać :c)
3.Obejrzę 5 bajek Disney'a z dzieciństwa
4.Zorganizuję wielką bitwę na śnieżki :)
5.Kulig ~myślę że się uda ;)
6.Zbuduję wieelkiego bałwana ze śniegu :)

Moim zdaniem w każdym  wieku można się dobrze bawić , mimo że masz 15,18,25 czy 40 lat i tak zabawy zimowe Cię nie ominą ! Więc zachęcam wszystkich do spędzenia zimowych dni kreatywnie i  z taką nutką dzieciństwa , bo zima bez zabaw nie jest zimą ! :)

I na koniec kilka zdjęć z dzisiejszego spaceru :) :















Miłych i oczywiście śnieżnych (bo nie może być zimy bez śniegu!) dni! 
                                                          PS.Do zobaczenia w środę :) -Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz