GRY

piątek, 6 lutego 2015

ŻYJMY ZDROWO

Od pewnego czasu przyjęła się moda na "wysportowany" brzuch u kobiet. Według mnie taki sześciopak bardziej pasuje do mężczyzn, no ale cóż,każdy ma swoje upodobania.Ja osobiście preferuję ładnie lekko wyrzeźbiony brzuszek ...no bo bez przesady: C:

 WIĘC zmierzam do tego aby podzielić się z wami "moimi" sposobami na płaski brzuch.Do ułożenia mojego harmonogramu ćwiczeń inspirowałam się różnymi stronkami,filmikami :)

                                                           ĆWICZENIA:
1. Unoszenie miednicy w leżeniu na plecach (przyciąganie kolan do klatki)
2.Przysiad z wyskokiem
3. "Skosy"
4.Skoki na skakance (co prawda wzmacniają również nogi,ale jest to fajna rozgrzewka)

I w sumie te ćwiczenia wykonuję przez ok 1,5h , powtarzając każdą czynność po 5 min. codziennie (w domu) Lecz nie zapominajmy o siłowni! Odwiedzam ją co tydzień w czwartki i tam mam ułożony trening na profesjonalnym sprzęcie.  :) Aby poprawić swoją kondycję możecie również biegać,lecz jak na razie jest zimno , a gdy dopiero zaczynacie swoją przygodę z bieganiem możecie się szybko przeziębić :c więc polecam bieżnie :p
A jakie są wasze sposoby na płaski brzuch?Piszcie w komentarzach, i oczywiście zapraszam do obserwowania bloga :)
                                                                       -Natalia

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz