GRY

środa, 18 lutego 2015

THE JELLY BEAN

Witam :P

Dzisiejszy dzień był straaaszny i w sumie nie mam jakiegoś fajnego tematu :c Gdy rodzice wybudzili mnie z mojego pięknego snu okazało się że jedziemy do miasta xD a ja chciałam SPAĆ ...mam ferie..SPAĆ. No ale cóż ..chodziłam po tym mieście z mamą (no do sklepów w sensie) ii już czułam że zaraz usnę gdy nagle zauważyłam JELLY BEANS. Ogólnie to w nich nie ma tych złych smaków typy zgniłe jajo czy trawa , ale i tak cieszyłam się z tego co mam :/ noo i kupiłam je sobie i w ogóle super. Potem oczywiście nie obeszło się bez zgadywania smaków z kuzynką i  świetnej zabawie ;-; w oblewaniu się wodą . Ogólnie to pod koniec dnia było świetnie.Tak mój rewelacyjny ;-; dzień mija..minął.







A następnego posta spodziewajcie się dopiero w poniedziałek niestety :c

1 komentarz:

  1. nie znam tych pysznosci:)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/i-love-tartan.html

    OdpowiedzUsuń