GRY

poniedziałek, 23 lutego 2015

#2 DAY HOLIDAYS

Hey...udało mi się dokonać drugiego i chyba już ostatniego wyzwania z mojej listy na ferie (może jeszcze uda się wyjazd na narty) :c no niestety śnieg już praktycznie całkiem się roztopił i raczej nie dało by się z niego robić wielkiego bałwana lub bitwy na śnieżki.Cały dzisiejszy dzień spędziłam w cieplutkim pokoiku,z kubkiem kakałka wraz z kocykiem i oglądając stare bajki Disney'a. .m.in też dlatego że dopadła mnie choroba :c. Szczerze te bajki które ja wybrałam były naprawdę świetne i nie nudziłam się przy ich oglądaniu.Były to mianowicie: "Alladyn" , "Mulan" , "Piotruś Pan"  i "Tarzan" w sumie za dużo ich nie było,ale jak na razie tyle w ciągu 1 dnia mi wystarczy :). Chciała bym również was zachęcić do obejrzenia choć jednej z bajek,nie koniecznie tych 4 które ja podałam , i abyście poczuli jak to było gdy mieliście po 5,6 może 9 lat i trochę odpoczęli,oderwali się od ciągłego pośpiechu.
I na dobry koniec chciała bym Was poinformować o zmianie terminu dodawania postów.Od teraz będę pisać w poniedziałki i piątki.Miłego dnia!
                                         



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz