GRY

poniedziałek, 16 lutego 2015

#1 DAY HOLIDAYS

Uszanowanko!

Jak więc napisałam we wcześniejszym poście ("ZIMO ACH TO TY") tą moją listę rzeczy które wykonam przez ferie ..TAK WIĘC SIĘ STAŁO! Dokonałam pierwszego wyzwania.Przyznam się że zrobiłam to troszkę wcześniej bo śnieg zaczął coraz bardziej topnieć :c ...I jak ja zrobię resztę zadań typu "bitwa na śnieżki" :/ aaa tak tak...więc uwaga...zbudowałam igloo :') (moje 1 w życiu) i nawet się udało ..chyba :p
Za to dziś byłam na dość długim spacerze z moim psem <3 ,oczywiście nie obeszło się bez zdjęć ;)

 oto moje igloo (jeśli można to tak nazwać)  ;D
















Oczywiście zapraszam do obserwowania bloga-była to by dla mnie satysfakcja że ktoś mnie czyta i wgl happy :p ..no nieważne..do usłyszenia w środę         Natalia                                                                       

4 komentarze:

  1. uroczy psiak , obserwuje mam nadzieje ze zrewanzujesz buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/kratawszedzie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się swietny blog ;)
    moze wspolna obserwacja ? :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czy to igloo? chce!
    zapraszam do wspolnej obserwacji !

    OdpowiedzUsuń