GRY

piątek, 27 lutego 2015

fryzury na wiosnę 2015

Cześć!
Czy tylko Ja tak mam że przez całe I półrocze szkolne jestem zdrowa a akurat na ferie choruję !? Więc tak, jestem chora-leżenie w łóżku,antybiotyki i te sprawy.Ale za to mam czas aby poczytać, "odpocząć" iii ogarnąć trendy nadchodzącej wiosny 2015! Oczywiście chodzi mi o ubrania,fryzury itd. :P Ogólnie to bardzo lubię różnorodne fryzury typu warkocz,kłos itp.Więc ....fryzury na wiosnę 2015 są dość znane i powszechnie urzywane na codzień np.

                                      Koński ogon (niski)       

                                   

 

Luźny kok     







 lecz  tej wiosny wystąpi również :

                                               Wet look

 

 

 

                         Podwójna stylizacja

 Ogólnie to niektóre kombinację na prawdę mi się podobają i z któryś na pewno skorzystam.Wszystko zależy od gustu danej osoby. A czy Wy macie jakąś ulubioną fryzurę? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz